Garancia

Garancia

 


A regenerált részecskeszűrőkre az átadás napjától számított 12 hónapra, vagy 100000km-re érvényes garanciát biztosítunk.

*** FIGYELEM *** FONTOS**

MIELŐTT BEÉPÍTENÉ  A REGENERÁLT RÉSZECSKESZŰRŐT, GONDOSAN TISZTÍTSA MEG  A KATALIZÁTORT

HOGYAN?

INDÍTSA BE A MOTORT ÉS VÁRJON 5 PERCET MIELŐTT MEGKEZDENÉ  A RÉSZECSKESZŰRŐ BEÉPÍTÉSÉT.

Garanciális feltételek

A garancia nem érvényesíthető az alábbi helyzetekre visszavezethető meghibásodások esetén:

  • nem megfelelő műszaki állapotú motor (az időszakos karbantartások és az alkatrészcserék elmaradása)
  • Módosított (és ebből következően nem gyári állapotú) vezérlőegység

KATALIZÁTORRAL EGYBEÉPÍTETT (MONOBLOKK) RÉSZECSKESZŰTŐ ESETÉN MINDKÉT RÉSZEGYSÉGET REGENERÁLNI SZÜKSÉGES.

A VIDauto Kft. a garancialevél kiállítását megelőzően a fentiekben leírt üzemállapotokat nem vizsgálja, azonban fenntartja a jogot e vizsgálatok, a garancia érvényesítésére vonatkozó igény esetén való elvégzésére.

OLVASSA EL FIGYELMESEN

A főbb működési rendellenességek és az azokat kiváltó okok: A részecskeszűrő-eltömődés paraméter egy, a motor vezérlőegysége által végzett fiktív számítás eredménye. A vezérlőegység, amennyiben a számítás során hibát észlel, a rendszerben hibajelet okoz.

Szokványosan előforduló működési rendellenességek az alábbiak:

- a termosztát helytelen működése: ez a probléma nagy mennyiségű füstképződéssel jár és a részecskeszűrőben felhalmozódott részecskemennyiség a vezérlőegység általi hibás (alacsonyabb értékű) mérést okoz. Ez a többletként jelentkező és a vezérlőegység által nem beszámított szennyezőanyag-mennyiség ellentmondást (és ebből következően hibajelet ) generál a vezérlőegység által számított szennyezőanyag-mennyiség és az eltömődés által okozott kivezetési ellennyomás-érték között és a motorhibát jelző lámpa ebből következő kigyulladását okozza.


  • A légtömegmérő általi helytelen olvasás:  a légtömegmérő hibás működése az EGR szelep nagyobb nyitására visszavezethető jelentős füstképződéssel jár, füstgáz visszaáramlás mellett.
  • az injektorok rendellenes működése:  a befecskendezési idők korrekciós tényezőjének helyzeten értéke jelentős részecske képződést vált ki és ellehetetleníti az fedélzeti regenerálási folyamat végrehajtását.
  • olaj a szívósorban : a szívósor belső felületén lerakodó olajfátyol megléte a dízelmotorok esetén szokványos jelenség, jelentős mennyiségű olaj azonban problémára utal, melynek okai az alábbiak lehetnek:
  • túl magas olajszint
  • olajszivárgás az égéstérben
  • A turbófeltöltő hiba
  • A turbófeltöltő meghibásodása: a turbófeltöltő meghibásodása különböző, a részecskeszűrő működésére kiható jelenségeket generálhat:
  • olaj a turbófeltöltő kimeneténél
  • a maximális túladagolási nyomás elérésének elmaradása
  • túlzott válasz-késleltetés a gyorsítás során
  • Az EGR szelep meghibásodása: az EGR szelepet érintő hibák a legnehezebben diagnosztizálhatóak közé tartoznak. Az EGR szelep meghibásodása a gépjárműben jelentős füstkibocsátással jár, a vezérlőegység általi ellentmondásos mérések (és a motorhiba jelzés ebből következő kigyulladása) mellett.
  • páralecsapódás: a részecskeszűrő belsejében kondenzvíz-felhalmozódás előfordulhat. Ez alacsony futásteljesítményű gépjárművek esetén is jelentkezhet. A kondenzvíz jelenléte a differenciál nyomásérzékelő általi hibás olvasást eredményezhet.
  • olajszivárgás a szelepvezetőknél: az égéstérben jelentkező esetleges olajszivárgás a rendellenesen működő motor által termelt és a vezérlőegység által nem észlelt részecske mennyiség-értékek emelkedésével jár.